portals.rigasudens.lv ir SIA “Rīgas ūdens” klientu apkalpošanas interneta vietne, kas piedāvā ērtu un ātru piekļuvi dažādiem pakalpojumiem.
Autorizējoties portālā, Jums ir iespēja:
• Iesniegt ūdens patēriņa rādījumus;
• Apskatīt norēķinu informāciju un veikt rēķinu apmaksu;
• Mainīt savu kontaktinformāciju;
• Pārskatīt līguma informāciju;
• Aizpildīt iesniegumus un pieteikt bojājumu.
Reģistrācija portals.rigasudens.lv ir iespējama, ja Jums ir līgumsaistības par ūdenssaimniecības pakalpojumu lietošanu.
Fiziskām personām
• Spiediet pogu "Reģistrēties";
• Izvēlieties autentifikācijas veidu – internetbanku vai eParaksta rīkus;
• Apstipriniet savu identitāti;
• Aizpildiet visus nepieciešamos laukus ar savu informāciju;
• Iepazīstieties ar portāla lietošanas noteikumiem un apstipriniet tos;
• Spiediet pogu “Reģistrēties”;
• Apstipriniet reģistrāciju, klikšķinot uz saiti, kas nosūtīta uz Jūsu e-pastu.
Juridiskām personām
• Spiediet pogu "Reģistrēties";
• Ievadiet uzņēmuma reģistrācijas numuru un spiediet “Tālāk”;
• Ievadiet līguma numuru un spiediet “Tālāk”;
• Aizpildiet informāciju par uzņēmumu un kontaktpersonu;
• Iepazīstieties ar portāla lietošanas noteikumiem un apstipriniet tos;
• Spiediet pogu “Reģistrēties”;
• Apstipriniet reģistrāciju, klikšķinot uz e-pastā nosūtīto saiti.
Pēc reģistrācijas Jums būs pieejama pilnai funkcionalitāte: rādījumu iesniegšana, rēķinu apskate un apmaksa, kontaktinformācijas maiņa, pieteikumu iesniegšana u.c.
Portāla lietotājs pats nevar dzēst savu profilu. Taču ir divi veidi, kā profils tiek dzēsts:
1. Automātiski – kad:
• nav spēkā esošu līgumu;
• visi rēķini ir nomaksāti.
2. Pēc pieprasījuma, sazinoties ar SIA “Rīgas ūdens” klientu apkalpošanas speciālistiem:
• Zvanot pa tālruni 8000 2122;
• Nosūtot brīvas formas iesniegumu par profila dzēšanu.
Ja Jums ir šaubas par profila statusu vai dzēšanas iespēju, droši sazinieties ar klientu apkalpošanas komandu — viņi palīdzēs atrast labāko risinājumu.
Jā — autorizējoties portals.rigasudens.lv, Jums kā klientam ir iespēja deleģēt tiesības citai personai, izvēloties katru objektu atsevišķi.
Pieejamās tiesības, ko iespējams piešķirt:
• Apskatīt ūdens patēriņa rādījumus;
• Iesniegt ūdens patēriņa rādījumus;
• Apskatīt rēķinu informāciju un veikt rēķinu apmaksu;
• Pārskatīt līguma informāciju;
• Iesniegt iesniegumus portālā.
Šāda iespēja ir īpaši noderīga, ja objektu pārvalda vairākas personas vai nepieciešama palīdzība no radinieka, apsaimniekotāja vai kolēģa.
Lai nodotu ūdens patēriņa rādījumus, lūdzu, autorizējieties portālā un dodieties uz sadaļu “Skaitītāju rādījumi”. Izvēlieties attiecīgā objekta adresi, ievadiet aktuālo rādījumu, pārliecinieties, ka tas ir ievadīts korekti, un nospiediet pogu “Tālāk”.
Ja ievadītais rādījums būtiski atšķiras no vidējā patēriņa (piemēram, ir pārāk mazs vai pārāk liels), sistēma parādīs paziņojumu:
“Rādījums neietilpst svārstību apgabalā, lūdzu, atkārtoti pārliecinieties, vai rādījums ir ievadīts korekti.”
Šis paziņojums palīdz nodrošināt datu precizitāti un izvairīties no kļūdām.