portals.rigasudens.lv ir SIA “Rīgas ūdens” klientu apkalpošanas interneta vietne. Autorizējoties portālā, Jūs ērti un ātri varēsiet:
- noziņot rādījumus;
- apskatīt norēķinu informāciju, kā arī veikt rēķinu apmaksu;
- mainīt savu kontaktinformāciju;
- apskatīt līguma informāciju;
- aizpildīt iesniegumus un pieteikt bojājumus;
u.c.
Reģistrēties portals.rigasudens.lv var, ja ir līgumsaistības par ūdenssaimniecības pakalpojumu lietošanu.
- Fiziskām personām- Spiediet pogu Reģistrēties, izvēlieties sev ērtāko autentifikācijas veidu (banka vai eID) un apstipriniet savu identitāti, aizpildiet visus laukus ar savu informāciju, iepazīstieties ar portāla lietošanas noteikumiem un aplieciniet to, spiediet pogu “Reģistrēties” un apstipriniet uz e-pastu nosūtīto saiti.
- Juridiskām personām- Spiediet pogu Reģistrēties, ievadiet uzņēmuma reģistrācijas numuru un spiediet pogu “Tālāk”, ievadiet līguma numuru un spiediet pogu “Tālāk”, aizpildiet visus laukus ar savu informāciju, iepazīstieties ar portāla lietošanas noteikumiem un aplieciniet to, spiediet pogu “Reģistrēties” un apstipriniet uz e-pastu nosūtīto saiti.
Portāla lietotājs nevar dzēst savu profilu. Profils tiek dzēst automātiski, ja nav aktuālo līgumu un ir nomaksāti visi rēķini, kā arī sazinoties ar SIA “Rīgas ūdens” klientu apkalpošanas speciālistiem, zvanot pa tālruni 80002122 vai rakstot brīvas formas iesniegumu par profila dzēšanu.
Autorizējoties Portālā, Jums kā galvenajam portāla lietotājam ir iespēja deleģēt citai personai tiesības (katram objektam atsevišķi):
- apskatīt komercuzskaites mēraparāta rādījumus;
- nodot komercuzskaites mēraparāta rādījumus;
- apskatīt rēķinu informāciju;
- veikt rēķinu apmaksu;
- apskatīt līguma informāciju un iesniegt iesniegumus.
Ūdens skaitītāja rādījumus var nodot autorizējoties portālā, sadaļā Skaitītāja rādījumi, izvēlieties objekta adresi, par kuru vēlaties nodot rādījumu, ievadiet rādījumu, pārliecinieties vai rādījums ievadīts korekti un spiediet pogu “Tālāk”.
Autorizējoties portālā, sadaļā “Skaitītāju rādījumi”, jānospiež poga “Iesniegt rādījumus masveidā”. Šeit iespējams lejupielādēt tabulas paraugu aizpildei. Ja tabula jau aizpildīta, to iespējams iesniegt, spiežot pogu “Iesniegt datus ar failu”.
Autorizējoties portālā, sadaļā “Rēķini” jāizvēlas objekta adrese, par kuru vēlaties apmaksāt rēķinu. Pēc rēķina izvēles, jāizvēlas internetbanka, ar kuru tiks veikta apmaksa. Ja nepieciešams, labo apmaksas summas lielumu. Summu iespējams labot tikai uz mazāku vērtību.
Pēc internetbankas izvēles un apmaksas summas labošanas (ja bija nepieciešams) jānospiež poga “Apmaksāt”. Tālāk jāveic internetbankas noteiktās darbības.
Pēc rēķina apmaksas notiek atgriešanās atpakaļ uz Portālu un pie rēķina tiek attēlots informatīvs teksts, ka maksājums ir iesniegts.
Jāautorizējas portālā un jāatver sadaļa “Rēķini”. Šeit iespējams aplūkot gan līgumu, gan maksas pakalpojumu rēķinus. Atverot ierakstu, redzama tā saistītā informācija. Iespējams aplūkot arī apmaksāto rēķinu sarakstu.
Nomainīt kontaktinformāciju var autorizējieties portālā, portāla augšpusē labajā stūrī, zem klienta vārda, uzvārda/nosaukuma, sadaļā MANI DATI ir iespēja mainīt primāro e-pastu portāla paziņojumiem un saziņai par līguma un normatīvajos aktos noteikto pienākumu izpildi un tiesību īstenošanu, tālruni un paroli.
Nomainīt operatīvās saziņas kontaktinformāciju var autorizējieties portālā, portāla augšpusē labajā stūrī, zem klienta vārda, uzvārda/nosaukuma, sadaļā MANI LĪGUMI ir iespēja mainīt e-pastu un tālruni, uz kuru tiks nosūtīta operatīva informācija, par ūdens piegādes pārtraukumiem uz plānoto remontdarbu vai profilaktisko darbu laiku.
Portāla sākumlapā izvietota bojājumu karte. Tajā iespējams aplūkot aktuālos bojājumus, meklēt tos pēc adreses, kā arī atlasīt pēc veidiem – izbūve vai bojājums.
Sadaļā “Pieteikt avāriju” jāaizpilda informācija par bojājumu un sava kontaktinformācija. Iespējams pievienot arī attēla datni.
Autorizējoties Portālā, sadaļā “Līgumi” ir pieejams aktuālais līgumu saraksts. Atverot konkrētu ierakstu, iespējams aplūkot detalizētu informāciju par konkrēto līgumu.
Autorizējoties Portālā, sadaļā “Akti” ir pieejams aktu saraksts. Aktus, kas datēti sākot ar 01.04.2020., iespējams lejuplādēt.
Sadaļā “Iesniegumu formas” jāizvēlas vajadzīgo formu no saraksta. Daļa no formām pieejama tikai pēc autorizēšanās Portālā. Kad forma izvēlēta, jāaizpilda vajadzīgie lauki un jānospiež “Iesniegt” vai “Saglabāt melnrakstos”, ja vēlaties turpināt aizpildi vēlāk.
Sadaļā “Mani iesniegumi” iespējams aplūkot visus savus iesniegumus. Uzspiežot uz ieraksta, to iespējams skatīt, labot vai dzēst, atkarībā no tā statusa, kā arī iesniegt.