Kā notiek bojājuma pieteikuma izskatīšana un bojājuma novēršana?
1. Solis - pieteikuma izvērtēšana
Saņemot Jūsu pieteikumu sadaļā Pieteikt bojājumu, tiek izvērtēts pieteikuma saturs - šajā sadaļā tiek pieņemta informācija tikai par ūdensapgādes vai kanalizācijas sistēmu darbības bojājumiem, ar to saistīto pakalpojumu piegādes kvalitāti u.tml.
2. Solis - bojājuma apsekošana
Ja pieteiktais bojājums ir Rīgas ūdens atbildības zonā, mūsu speciālisti tiek norīkoti bojājuma apsekošanai. Ja bojājums nav Rīgas ūdens atbildības zonā, mēs informējam bojājuma pieteicēju par to.
3. Solis - bojājuma klasificēšana
Apsekošanas laikā bojājums tiek klasificēts atbilstoši bojājuma apjomam, ietekmei uz pakalpojuma piegādi, kvalitāti u.c. aspektiem:
- kā avārijas darbu uzdevums;
- kā plānveida darbu uzdevums.
Nepieciešamības gadījumā bojājuma vieta tiek norobežota.
4. Solis - bojājuma novēršana
Atbilstoši bojājuma klasifikācijai, tiek plānoti remontdarbi. Ja bojājums klasificēts kā avārija - remontdarbi tiek veikti nekavējoties. Pārējos gadījumos bojājuma novēršanas darbi tiek plānoti atbilstoši noslodzei u.c. saistītiem resursiem.
5. Solis - pieteicēja informēšana
Mēs informējam bojājuma pieteicēju par remontdarbu termiņiem, ja bojājuma novēršana ir plānveida darbu uzdevums.